domingo, 6 de noviembre de 2011

Un agraïment especial

Aquesta setmana toca tornar a reflexionar una mica. Primer de tot vull donar les gràcies en particular ( ja que ja ho hem  fet de forma col·lectiva ) a Kuentalibros,  un bloc on ens han donat l’oportunitat de penjar el nostre primer treball de bases didàctiques i disseny curricular.
El treball esta basat en el llibre que havíem de llegir, Va de mestres on mitjançant el que hem llegit hem escrit una mena de redacció on hem explicat que tipus de mestres volem ser.
Aquest treball pot semblar fàcil , pot ser escriure només en un full quin tipus de mestra vull ser no es molt costós , però la carga emotiva que te aquest escrit per jo es molt important. Ha sigut molt important per nosaltres que el nostre treball no es    
quedi nomes a l’aula o que només es reflecteixi en un paper , gràcies a Kuentalibros hem vist que la nostra feina te valor i això es molt gratificant, per això gràcies!


http://www.flickr.com/photos/27282406@N03/4134661728/sizes/z/in/photostream/



Estic molt orgullosa del que estic aprenent, quan vaig començar les classes anava una mica perduda amb això de les TIC però gracies a una persona i amb l’ajuda de les meves companyes un mes després , aquí estic utilitzant eines que mai hauria pensat que podria fer servir. Ja em sento tota una  ‘’TIC-GIRL’’ ( ja, ja, ).

Aquesta persona que he dit es la meva professora, Gemma Tur Ferrer a la que també m’agradaria fer-li un agraïment especial. Gràcies Gemma per tot el que estàs fent per nosaltres, per donar-nos aquestes eines, per il·lusionar-nos amb aquesta feina, gràcies en particular per fer que arribi a casa i reflexioni com mai ho he fet, que em plantegi moltes coses en torn a l’educació i que això faci que cada dia mes sàpiga quin tipus de mestra vull ser, a on vull arribar i que coses m’agradaria canviar. Per que gràcies a tu he pogut veure la necessitat que hi ha en que es produeixi  un canvi en l’educació, i jo sincerament vull formar part d’aquest canvi.
Estaria bé que tothom tingués aquesta oportunitat de tenir una Gemma en la seva vida que vos faci veure les coses des d’altre punt de vista i que vos faci reflexionar i descobrir moltes coses.
Bé, ja no m’allargués mes tot el que sent , tot el que sento es resumeix en  gràcies per la teva feina.
Aquest es el punt de partida del meu aprenentatge, el punt de partida d’aquest viatge i el punt de partida d’allò que vull arribar a ser.
Caminen tots junts cap a una educació millor?


Ompliré aquesta maleta de coneixements, de pràctiques, d’experiències, de sensacions, de sentiments, de il·lusió i de coratge per enfrontar allò que comença...


http://www.flickr.com/photos/crlsblnc/5253445015/sizes/z/in/photostream/

GRÀCIES!


Zhila Azadeh Almanzor

No hay comentarios:

Publicar un comentario